В масках і рукавичках: як працює «аварійка» «Дніпропетровськгазу» під час карантину.
опубліковано 09 квітня 2020 року о 11:04


Починаючи з 16 березня спеціалісти аварійно-диспетчерської служби АТ «Дніпропетровськгаз» здійснили 2768 виїздів. Незважаючи на карантин, 48 бригад АДС продовжують працювати цілодобово, щоб забезпечити безперебійне газопостачання та безпеку споживачів.

Щоденно аварійно-диспетчерська служба отримує до сотні викликів з усієї області. Більшість повідомлень стосуються наявності запаху газу.

Задля безпеки, під час роботи працівники аварійної служби «104» одягають захисні маски, окуляри та рукавиці, а також регулярно обробляють антисептиками руки та інструменти. Слідкують і за чистотою автомобілів. Машини дезінфікують двічі на день, перед виїздом та після закінчення зміни.

«Щоб мінімізувати ризики для здоров’я, наші співробітники не лише забезпечені засобами індивідуального захисту, а й проходять щоденний медогляд. Тому просимо споживачів не перешкоджати доступу спеціалістів АДС до оселі, якщо це необхідно», - говорить головний інженер АТ «Дніпропетровськгаз» Олександр Макаренко.

Як соціально-відповідальна компанія, АТ «Дніпропетровськгаз» турбується про здоров’я своїх клієнтів. Саме тому бригади аварійно-диспетчерської служби регулярно інформують населення про запобіжні засоби у період карантину за допомогою гучномовців. Короткі інструктажі проводять і на місці виклику.

Нагадуємо, якщо ви відчули запах газу або помітили, що у роботу газових мереж втручаються сторонні, – негайно телефонуйте 104. У разі витоку газу, не вимикайте та не вимикайте електроприлади, не користуйтеся вогнем, натомість відчиніть вікна та двері, залиште приміщення та викличте бригаду АДС.